Olav og Frøydis Vestbøstad

lørdag, januar 15, 2011

Nytt år, nye muligheter.


Vi er godt inne i det nye året, tjueelleve eller totusenogelleve. Nyttårsforsettene fortsetter. Skal selvfølgelig i år også bli sprekere, tynnere, snillere, mer gavmild, besøke flere, kort sagt - alt det vi har dårlig samvittighet for i fjor. Men, jeg er evig pessimist og tror ikke jeg vil klare alt. I dag har jeg vært på jobb og en av mine pasienter gjorde stor suksess med følgende utsagn; Ja, jeg vil ha grøt, ikke så mye, men det må ikke være for lite heller. Og så blir det målet mitt med alle disse tingene jeg vil ha gjort noe med, ikke for mye, men heller ikke for lite.


Olav er på tjenestereis, til Val - fly til Rørvik. Det hadde vært mye vind, men de hadde kommet seg vel fram.


Johanne har hatt intervju med en fra high-school i USA, spennende å se om hun kommer med.


Nikolai har spilt fotballcup - fjernvarmecupen, de vant en kamp, tapte en og spilte uavgjort en, det må vel være helgardering det?


Brita har vært barnevakt for Bjørn.


Nå skal vi spise Taco-Lasagne, det hørtes så spennende ut!


GOD HELG!

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home