Olav og Frøydis Vestbøstad

tirsdag, desember 05, 2006

Jeg fant, jeg fant :-)


I helga var Nikolai på juleverkstad-leir på Søvassli saman med 36 andre born i alderen 2.-4. klasse. 8 vaksne leiarar, deriblant pappa, passa på at alt gjekk bra. På laurdag var det graut til lunsj og gjett kven som fekk mandelen? Nikolai, sjølvsagt! Utanom måltid og bibelsamlingar så var det ulike aktivitetar. Nikolai kom heim med ein flott telysestake som han har malt, ein engel i metallfolie, eit dekorert tre-hjarta som kan vera på juletreet og ein boks med pepperkaker. I tillegg hadde han dekorert lys. Juleverkstad-leir er veldig kjekt. Brita var på tilsvarande opplegg forrige helg. Laurdagskvelden var det leirkveld. Det var svært moro. Berre sjå på biletet nedanfor.



1 Comments:

  • Hei Nikolai
    Det så kjekt ut å vera på leir, jeg vil og være med. Men jeg liker ikke grøt.
    Håper at du kommer til Indonesia, og a jeg ser deg på flyplassen når jeg reiser til Norge. Kansje vi kunne treffes i Norge i sommer ???
    klem Benjamin

    By Blogger Silje og Kjell Audun, at fredag, 08 desember, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home