Olav og Frøydis Vestbøstad

onsdag, august 29, 2007

NY JOBB!


Måtte bare ha inn dette bilde for å fortsette billedspråket fra et av de andre innleggene for å fortelle at jeg har fått meg jobb!
75% stilling på Byneset Sykehjem.
Begynner mandag - nøyaktig en uke etter at jeg møtte opp der første gang. Trakk meg fra Olavsgården etter intervju der i dag. Fikk godt inntrykk på Byneset - nå kan jeg og de gamle spille golf:-) Sykehjemmet er nærmeste nabo til golfbanen på Byneset.
Puji Tuhan, Gud er god.

4 Comments:

  • Så bra Frøydis, glad det ordna seg for deg. JJa Gud e god, vise seg alltid det.
    Klem SIlje

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 30 august, 2007  

  • Grattis Frøydis. Vi gleder oss med dere. Har Marlinah på besøk forresten. Koseligt. Berit

    By Blogger JH, at lørdag, 01 september, 2007  

  • I will not acquiesce in on it. I over nice post. Especially the designation attracted me to be familiar with the whole story.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 16 januar, 2010  

  • Genial post and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 20 januar, 2010  

Legg inn en kommentar

<< Home