Olav og Frøydis Vestbøstad

søndag, september 09, 2007

INNHENTET AV HVERDAGEN

Det blir lite skriving for tida. Olav jobber døgnet rundt, og etter ei arbeidshelg selv også, så er det ikke mye tid til blogging. Det går bra på jobb. Kommer meg sakte, men sikkert inn i rutiner og vaner de har på Byneset sykehjem. Og begynner å bli litt kjent med de jeg går sammen med. Takknemligheten er stor for at det har kommet sykepleiere til huset. Vi er to nye, så nå er det fire sykepleiere på to avdelinger......


I helga spilte dessuten jentene i Gjensidige-cup. Johanne og 13 års laget ble slått ut og kom til b-sluttspill. Brita og 12 års laget kom til a-sluttspill, men tapte i kvartfinalen på ekstratid i dag. Det hadde vært en spennende kamp. Nikolai spilte seriekamp, de tapte for Tiller, men tap og vinn med samme sinn er mottoet der.......


Maren var barnevakt - Olav var med kretskoret på turne og jeg jobba som sagt. Det går rundt, når en bare får organisert nok.

Det kan bli kunst av det meste...

Og for dere som ikke har meldt dere på "Hvert skritt teller" som LHL arrangerer fom den 12.sept, jeg har laget team; oldisvestbostad. Herved inviteres alle som vil. www.lhl.no En dagvakt gir ca 7000 skritt, så jeg må visst jobbe noe overtid fra den 12.:-)

2 Comments:

  • Så ivrig jentene er i håndball....det minner meg om da jeg var tenåring og spilte håndball. Glad for å høre at du trives i ny jobb også. Jørn drog til Påleøya i dag og blir over til i morgen. Husk gjerne på han...! Klem Berit

    By Blogger JH, at mandag, 10 september, 2007  

  • Ska sei hverdagen hørres travel ut. Men så kjekt å få begynne å jobbe, og komme inn i ett slikt miljø-glede meg te det ein gang. Hils så masse, tenke ofte på dokk !! Klem SIlje

    By Anonymous Anonym, at mandag, 10 september, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home