Olav og Frøydis Vestbøstad

onsdag, januar 19, 2011

SERIØST SYK!!

Jeg rakk knapt å spise den gode taco-lasagnen på lørdag før første frostrie kom over meg som et lynnedslag. INFLUENSA!

39,8 i feber for ei dame på 42 er høyt! Og deromkring har jeg svevet de siste dagene. Ikke vært i stand til å blogge, for å si det sånn.

I dag morges var jeg feberfri, skjønt 37,3 er vel også høyt for noen (ganske nærme i slekta...) og jeg kom meg til lege for jeg var ikke i form. NÅ UTELATER JEG NOEN DETALJER (det ble for mye sykepleie, liksom) Sykemeldt ut uka, diagnose; NYREBEKKENBETENNELSE.

Nå har jeg hvilt noen timer og kom meg inn på lommelegen.no som har svart ei dame på spm om samme diagnose og jeg bare må ha det med her; Fremfor alt er det neppe noe som helst grunn til bekymring her, for du har ihvertfall med sikkerhet ikke nyrebekkenbetennelse, når din CRP er kun 15, dvs tilnærmet / i praksis helt normal.Dessuten vil en person med nyrebekkenbetennelse være seriøst syk, med høy feber, betydelig nedsatt almentilstand m.v., så dette er en enkel diagnose å stille i tillegg.

Det er godt å få det bekreftet:-)

1 Comments:

  • Stakkars deg Frøydis som e så seriøst syk, må du bli god igjensnart da !! God helg -slapp av og drikk kakao med de du e glad i ;)

    Klem Silje

    By Anonymous Anonym, at fredag, 21 januar, 2011  

Legg inn en kommentar

<< Home