Olav og Frøydis Vestbøstad

mandag, januar 22, 2007

MANDAGSMÅRRA-HILSEN

Det er mandag morgen. Ungene har akkurat dratt på skolen. Nikolai på ski, Johanne hadde med seg ski til senere i dag. Det er sju minus ute, men fint snøvær. I går var N + B og jeg på ski. Målet var Rønningen, men vi kom oss bare til Smistad. Vi fant ut at det var lurest å snu så vi hadde dagslys helt hjem. Turen ble vel på ca 7 km og det er ikke værst til første skitur på 3 år! Tidligere på dagen var vi i Melhus kirke for å se Linus Kristian bli døpt, han ble døpt i samme vannet som 5 andre barn. For meg er det like sterkt ved hver barnedåp og bli minnet om løftene Gud har gitt oss i dåpen. Han åpner himmelen for oss der.

Lørdag var vi på Rødde Folkehøgskole. Ungene lekte med fam Sæther-barna, jeg var på seminar om tros-spørsmål sammen med rødde-elevene og en del andre folk. Dette var interessant. Ungdommene hadde mange spørsmål, ikke alle krevde svar, men vi fikk ha en flott formiddag sammen og snakke om mange ting. På ettermiddagen var det nyttårsfest med mange varierte innslag, slik det passer seg på en folkehøgskole. Kan nesten ikke fatte det er over 20 år siden jeg gikk på denslags.....

Så er det altså mandag, jeg er blitt forkjøla, tett nedgjennom luftveiene og tror jeg holder meg inne i dag. Dvs limosinservice begynner i 2 tida, da er det tre barn som skal til Kari på pianospilling. Og i kveld skal Olav hentes på buss:-) To uker på sunnmøre er over. Nå blir'n hjemme ei uke. VI GLÆR OSS.

Ser av tallene at en 30-40 stk har vært innom bloggen i helga, til alle dere og evt nytilkomne vil jeg få ønske dere en god uke med et lite stemningsbilde!

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home