Olav og Frøydis Vestbøstad

tirsdag, januar 02, 2007

EKSAMEN I SLEKT!


I dag ble jeg med mamma og tante i begravelse etter Signe Mollan. Det ble rene "eksamen" i slekta på mamma sin side. Jeg har jo hatt kontakt med tremenningene mine der, 6 stk tilsammen, da jeg var lita. Nå er vi blitt voksne og har ikke noe særlig kontakt. Men, slektsblodet var der og det var utrolig kjekt å treffe Nina, Sølvi, Sturla, Vebjørn, Hanne og Viktor igjen. De fire første hadde 3 barn hver, så 12 nye firemenninger til våre barn fikk "fjes". Hvor mange menninger det er har jeg ikke peiling på, men det hadde vært artig å funnet ut det i løpet av året.........

1 Comments:

  • Hei Frøydis

    Takk for sist, satt på google og prøvde finne litt om slekta til bestemor signe og da dukket sida di opp. Triveligt ja, artig å lese om slekta mi.

    Nina Ward

    By Anonymous Anonym, at søndag, 30 september, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home