Olav og Frøydis Vestbøstad

tirsdag, november 11, 2008

STEM PÅ KATTEM, DA VEL!



Til idrettslagene i Norge

Klubbene i våre hjerter!

Alle som driver med idrett har én eller flere klubber med en spesiell plassi hjertet. Idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape godaktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene.

Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité ønsker å løftefram idrettslagenes fantastiske arbeid, blant annet gjennom kampanjen"Klubben i mitt hjerte", som vi nå arrangerer for femte året på rad.

Årets kampanje begynner lørdag 8. november og varer til fredag 21.november.I løpet av den perioden kan alle vi som ønsker å takke våre egne idrettslagstemme på - og jobbe for - at akkurat vår klubb vinner flere hjerter ogmuligheten for å ta del av utstyrspremiene på til sammen 410.000 kroner.

Som idrettspresident oppfordrer jeg hele Idretts-Norge til å delta i"Klubben i mitt hjerte", og vise at vi verdsetter frivilligheten,idrettsgleden og fellesskapet i våre idrettslag. Jeg gleder meg til å møtede idrettslagene som har greid å røre flest hjerter til slutt.

STEM på "Klubben i ditt hjerte"!

Informasjon om kampanjen finner du på http://www.idrett.no/

Eventuelle spørsmål til kampanjen kan sendes tilmailto:tilinformasjon@idrettsforbundet.no

Med vennlig hilsen
Tove PauleIdrettspresident