Olav og Frøydis Vestbøstad

tirsdag, mai 01, 2007

FEIRING

Nå er dagen snart over og her sitter jeg glad og takknemlig for at jeg er til. Jeg har en flott mann, 3 herlige unger, gode kollegaer som sender bilde av meg i avisa (Vårt Land i går - takk for den, Silje?), fantastisk familie som sender SMS, MMS, mail, ringer og kommer på kaffe. Tradisjonen tro er det mange kaker i mitt selskap:



Mikael var yngste gjest og oldemora hans eldste gjest. Hun er min mor og dermed er jeg gammeltanta til Mikael, riktignok den yngste gammeltanta.....




Og så gaver da, nå er jeg beriket på så mange måter. Fikk konsertbilletter, den første er allerede brukt opp. En fantastisk flott konsert med Domkoret (hvor Knut Arne synger) i Øysteinssalen i Erkebispegården nå i kveld. Den andre skal brukes opp neste fredag i Olavshallen. Nikolai gav meg kort: "til mamma fra Nikolai; jeg skal vaske huse i 7 uker" Så nå skal jeg sitte med bena på bordet mens han vasker, eller kanskje jeg skal gjøre ferdig hjemmeeksamen......... Den skal leveres inn 14.mai!

Well, well - takk til dere alle for en fin dag. Klemmer deles ut til de av dere som vil ha det:-)

Etiketter: ,

1 Comments:

  • Ibu Vigdis sudah tua!

    Filip synger på panjang umurnya og han dedikerte helt sikkert et av versene med deg på dagen din.

    Her går det i forberedelse til CHE kurs som vi skal ha på mandag og tirsdag neste uke. Blir spennende.

    I går var gutta på gokart og fikk frest litt fra seg. Slikt gjør godt. Kommer på bloggen vår om litt. Hils til heila slektå!

    Guds fred!

    By Blogger JH, at onsdag, 09 mai, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home