Olav og Frøydis Vestbøstad

søndag, september 16, 2007

BOKKLUBBDAGER I BOKKLUBBEN



Bokklubben feirer en fantastisk bokhøst og gir bort store bokgaver til en barnehage, skole eller institusjon hver hverdag under bokklubbdagene. Til sammen gir vi bort 1000 bøker, fordelt på 10 pakker av 100!

Dette leste jeg og sendte inn svar: De gamle trenger nye impulser
10.09.07
Jeg har akkurat begynt i ny stilling som sykepleier på Byneset sykehjem. Ved kveldsmaten lørdag ble det høytlesing, en populær avveksling. Det kunne det vært mye mere av hvis vi bare hadde hatt bøker. Så jeg anbefaler at sykehjemmet vårt får en bokgave. Vi kommer oss ikke så lett ut på biblioteket.
Spl FV

Vet dere hvem som ble trukket ut som første vinner?

BYNESET SYKEHJEM:-)

Nå jobber jeg med å få tak i ei boktralle - noen som har ei stående?

Det enkle er ofte det beste.

1 Comments:

  • Lykke til i trekningen om bøker!

    Om dere ikke lykkes kunne dere kanskje gå til lokalavisen å få de til å skrive en reportasje om dette. Da vi flyttet i sommer tok vi kontakt med vårt lokale alders- og sykehjem. De mottok med glede 6 kasser med bøker. Jeg er sikker på at det i nærområdet deres også er mange som har øker som bare samler støv.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 17 september, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home