Olav og Frøydis Vestbøstad

lørdag, februar 27, 2010

Borte bra, men hjemme best!

Etter en uke i Kristiansand kan jeg atter en gang slå fast: Borte bra, men hjemme best!

Hadde eksamen i TK211 - Teoretisk fordypning (TK=Tverrkulturell kommunikasjon)fredag 19.2 - vet ikke om jeg sto, men håper selvfølgelig det! Og påfølgende uke var det obligatorisk metode og skrivekurs på Gimlekollen i TK 214 - Etnografisk prosjekt.

De neste 2 mnd skal jeg bruke en del tid på å skrive en oppgave om eldre innvandrere, institusjonsomsorg og forberedelser på eldrebølgen. Tittelen er ikke helt klar ennå!

I går kom jeg hjem og i natt har jeg sovet i egen seng. Ingen klager til sengene jeg lå i i Kristiansand - Cecilie ofra til og med sin egen seng og lå på stua selv (du e fantastisk, Cecilie) - men mi er best!

Har hatt noen flotte dager og kan vel ikke si annet enn at studentlivet er annerledes enn hverdagen min. Så jeg hadde vel en slags husmorferie - i hvertfall humorferie. De i klassen fikk fram latteren både i og utenfor klasserommet. Og så var det jo litt OL å se på da!

Så i disse konklusjonstider: Borte bra, men hjemme best!