Olav og Frøydis Vestbøstad

søndag, desember 17, 2006

JULESTEMNING


I dag har vi henta juletre. Olav måtte hogge to og så skal vi ha avstemning på nettet hvilket som skal inn på stua......a til høyre, b til venstre. Stem ivei!!!!! (lover ingen premie, men.....)

Etter juletrehenting var det duket for gløgg, julebrød og pepperkaker inne på Breivollen og mens vi øvde på noen julesanger kom hest og slede. Det ble en fin tur (og en noe forblåst) rundt om på Breivollsgårdene før vi stoppa hos Olaf Aune og 20 stk trampa inn på tunge hæler og sang for han. Ruth inviterte inn på byggmelsgraut og annet snadder som takk for sangen.


Snøen kom som bestilt og da onkel Helge spurte hvor man kunne bestille slikt, svarte Nikolai: "på internett, vel"..... Det er ikke fritt for at vi savner Indonesia til tider, men i dag har jeg bare storkosa meg med å være i Norge, sammen med gode venner og flott familie. Amen!

2 Comments:

  • dikka ha faktisk snø, dikka! heldiggrisane!
    ...her i Oslo har det vore veldig varmt veldig lenge, men idag begynte det å ligne på vinter, sjøl om graset i parkane e like grønt som på ein sommarsdag:/

    Høyrtes iallefall VELDIG koselig ut med juletrehogst, hest og slede og heile pakka!

    stor klem

    By Blogger Jorunn Andrea, at søndag, 17 desember, 2006  

  • SNØ SNØ, det hadde vært någe det. Men me har nå litt regn her då om dagene.
    (fra Marielle. hei Brita jeg liker deg hele tiden, fordi jeg gir en brev til deg og du får den i mårrå. Jeg sender brev fordi jeg liker deg hele tiden) (???).

    Vi stemmer på B

    Klem SIlje og Marielle

    By Blogger Silje og Kjell Audun, at tirsdag, 19 desember, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home