Olav og Frøydis Vestbøstad

lørdag, februar 03, 2007

Eitt stort steg


Siste halvåret har eg brukt eit pedometer, eller ein skritteljar jamnleg. Den gjer jobben sin og tel kor mange skritt eg tar. Så langt i dag har eg 4117. I går kom eg over 12.000 og var godt nøgd med meg sjølv. Skritteljaren tel skrittmengda, men ikkje lengda. Nokre steg er lengre enn andre.

Dagens kunngjering er at eg i samråd med familien har teke eitt stort steg. Det visar ikkje på pedometeret, men eg har sagt ja til å verta krinssekretær i Trøndelag krets av NLM frå 01.08.2007. Det er tre månader sidan eg svara ja til dette kallet, men fyrst no er det offentleg. Det er kanskje mange som har følt at me har komme med "svada-svar" når spørsmålet om kva eg skal gjera frå sommaren har vore drøfta. Grunnen er at etter at eg gav svaret mitt så måtte det godkjennast både lokalt og sentralt i misjonen. Siste leddet var godkjenninga i hovudstyret og den kom i hovudstyremøtet som vart avslutta i dag.

For oss var det eit stort steg å ta å svara ja til dette. Det inneber m.a. at me ikkje kjem til å reisa ut igjen til Indonesia med det fyrste. Krinssekretærstillinga er dessutan ei teneste med mange utfordringar, ikkje minst med tanke på den dramatiske økonomiske situasjonen NLM er inne i. Eg ser fram til å gå inn i denne stillinga, men innser og at oppgåva kan vera svært krevjande. Takk til alle som vil stå saman med meg og oss i forbøn.

2 Comments:

  • gratulerer olav: kjente litt blanda følelser da jeg leste det. Skulle så gjerne hatt dere hit ut igjen også. Men vi står sammen i arbeidetuansett hvor vi befinner oss. Gud vil bruke oss både i Norge og Indonesia. Masse lykke til. Berit

    By Blogger JH, at søndag, 04 februar, 2007  

  • Gratla så møje. Ønske dokk lykke te i oppgaven, og me vil be for dokk. Så savne me dokk her ute ja, mange spør etter dokk. Men Gud har ein plan med liva våre, og rydder vegen deretter !! La oss stå sammen i oppgavene !!
    Klem SIjle og KJell

    By Blogger Silje og Kjell Audun, at søndag, 04 februar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home