Olav og Frøydis Vestbøstad

tirsdag, februar 06, 2007

Endeleg vinter :-)


I dag har det vore kjempefint vinterver. Ca 10 minusgrader og godt med snø. Eg nytta høvet til å gå meg ein skitur. Det var ei kjempefin oppleving. Me bur slik at eg spente på meg skia 100 meter frå inngangsdøra vår og så var det berre å gå. Løypenettet i Bymarka har ein avstikkar ned til oss på Kattem og i dag var det flotte oppkjørte spor.

Eg har hatt nokre skiturar dei siste vekene, men ikkje i så flott vinterver. I går var det mest snøstorm enkelte plassar. I dag skein sola og det var heilt vindstilt. Alt var heilt topp og det gjorde godt både for kropp og sjel.

Turen vart nok ei påminning om at kroppen nok bør komma i litt betre form. Det er ikkje berre kjekt når 80-åringane susar forbi utan at eg har sjanse til å halda fylgje.