Olav og Frøydis Vestbøstad

torsdag, februar 15, 2007

Sygna


No har eg møteveke på Sygna Vidaregåande Skule i Balestrand. Dette er ein kristen internatskule med ca 160 elevar.

Skulen har ei stor overvekt av jenter. Det er rundt rekna 3 jenter per gut. Likevel er det ein svært aktiv ungkarsklubb her. Forstå det den som kan. Ungkarsklubben markerte seg i går på Valentindagen. Diverre øydela lett snøvær litt for dei. Hundrevis av telys var sett opp i hjarteform på skuleplassen. Dei slokna etter kvart som medlemmane prøvde å tenna dei. Kanskje illustrerar det kvifor desse gutane er med i ungkarsklubben. Kjærleiskgnisten sloknar litt for fort og er ikkje alltid så lett å kveikja på kommando.

Det har vore fint med folk på møta og eg har vorte godt motteken.

For å sjekka ut meir om skulen og kva som føregår her - klikk deg inn på heimesida deira:

www.sygna.vgs.no

Dagens tema for talen er: Korleis skal Bibelen påverka kvardagslivet mitt? Om å vera kristen på Sygna.


Eg er takksam for alle som hugsar på meg.