Olav og Frøydis Vestbøstad

lørdag, mai 26, 2007

Morgenstund har gull i munn!




Frøydis og Johanne er på Hamar på handball-cup. Brita kom igjen frå leirskule på Drageid, Osen i går. Der hadde ho hatt det bra, men det hadde blitt litt lite søvn. Ho sov difor litt frampå i dag. Det gjorde ikkje Nikolai. Han hadde vekkarklokka på til klokka sju, men 06.30 stod han opp og i sjutida starta han å laga frukost. Halv ni kom han opp til meg og sa at frukosten var klar. Det var skikkeleg fin frukost. Han hadde laga eggerøre med fersk grasløk frå hagen, kokt blautkokte egg og skore opp tomat, agurk og brødskiver i varierande tjukkelse. Til og med levande lys stod det på bordet då eg kom ned. Slett ikkje dårleg av ein 2.klassing!

Etiketter: , , , ,

3 Comments:

  • Har ikke vi en flink sønn, så vet ikke jeg. Vi har flinke døtre også! Johanne tok ansvar og stilte i mål for første gang i dag. Det ble tap, men hun gjorde en flott jobb. Det kommer rapport fra Hamar på mandag.

    By Blogger Frøydis Vestbøstad, at lørdag, 26 mai, 2007  

  • SÅ kjekt det høres ut med håndball. Nikolai fortsett sånn så får du deg ei goe kåna :=)
    Me savne dokk ! Dokk ska ikkje i Rogalandsomr i sommer vel? Møtes hos Vatland ??

    By Anonymous Anonym, at mandag, 28 mai, 2007  

  • Så kjekt å lese på bloggen deres. Jeg var også på hånballcup på Hamar i min tid....mange år faktisk. Men jeg spilte strek.....gleder meg til å høre hvordan det gikk. Nikolai imponerer veldig......

    By Blogger JH, at mandag, 28 mai, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home